HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

Monte Ingino, Sant Ubaldo kolostor

2010.06.14. 21:30 takátsmarci

Elég lassan haladok az élménybeszámolómmal, mert minduntalan megmakacsolja magát a blog-szerkesztő, és időnként hosszú szakaszokat ujra kell írnom. Sebaj, a legutóbbi leleplezés úgyis épp jó volt lezárásnak, kerüljön hát új fejezetbe a kolostorba való feljutásom.

Ahogy biztos emlékeztek Mihály, miután egy temetésen megpillantotta egykori barátját, Ervint, vagyis Páter Severinust, felmegy hozzá, egy a regényben nagyon fontos beszélgetésre a kolostorba.

" Egyórai erős hegymászás után felérkeztek a kolostorhoz. Az épületeket erős kőfal vette körül, a falba vágott kis kapu zárva volt."

Ebben az esetben elég pontos az író útleírása, a kolostorhoz valóban egyórányi kemény kapaszkodás után lehet eljutni...

Ez persze csak a kezdet, a via de Consoli-ról kanyarodik fel egy utca, ami a hercegi palotához, a Palazzo Ducale-hoz és a katedrálishoz vezet.

 

 

Az alábbi kép a hercegi palota kis udvaráról készült, itt már jó magasan járunk, még a Palazzo dei Consoli is ennyire felülről látszik... A palazzo Ducale elött van egy meredeken felfelé emelkedő terecske, a tér másik oldalán a katedrális. Nem fotoztam le őket, mert annyira pici a tér, hogy nem tudtam rendes képet csinálni egyikről sem. a két épület között pedig  tovább kapaszkodik az út a kis városkapuhoz, azon keresztűl egy hosszú, meredek erdei út következik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a városkapu..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és ez itt már az erdei út. de itt még egészen az út elején járunk. remélem megismeritek a konzoli palotát, azt a kis jelentéktelen épületet, ami lentről olyan impozánsnak látszott...

 

 

 

 

és csak emelkedett ,rendületlenül.egyre jobban erősítenem kellett magamban annak a kisvendéglőnek a képét, amit még odalent kinéztem magamnak, visszérkezésem megünepléseképp...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

néhány kanyart persze kihagytam a dokumentálásból, mondjuk úgy százat...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mindenesetre a százegyedik után:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerintetek is túl proccos, nem? én mindenesetre már megint csalódtam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jó, Ausztriába elmenne kolostor kapunak, node UMBRIÁBAN?!!! pedig semmi kétség, jó helyen járok...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Midegy, ezt bukták a srácok, nem sikerült áhitatot éreznem a kapujuk előtt. Ellenben... nem tudom említettem-e, véletlenül volt a kolostor kaputól pár méterre egy kis söröző, afélle pihenőhely kirándulóknak... önjutalmazásból mindig elég jó voltam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ez persze elég primitív szokás, de nem is tudom hány fotóm van már a saját éttermi és kocsamai fogyasztásaimról(ezeket persze nem raktam fel a blogra..). rosszabb vagyok mint egy német turista.                                                                                         Lezárásnak inkább egy kép a városról ,innen  a kolstor mellől:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát ennyi volt Mihály útjának elég pongyola áttekintése. Egy kisebb vagyonból persze meglehetett volna csinálni reál-időben, precízebben, de azt hiszem a munkához ez is elég lessz. Kitudja, otthon, amikor a konkrét könyvön kell majd tünődni, mivé alakul ez a pár nap?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr262081950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása