HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

újra munkában

2010.06.17. 21:05 takátsmarci

A hazaérkezés utáni első napok elteltek valahogy, igazából nehezen vettem fel a fonalat... Az első két napot az útleírások vitték el, aztán csak nagynehezen sikerült újra belelendülnöm. Az se motiválja az embert, hogy egésznap trópusi idő van. no, mindegy valahogy neki kellett állni, vissza mentem hát egy korábbi témámhoz, a Via de Monserato-ra...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán ma délután úgyteveztem, hogy kimegyek mégegyszer a Via Appia Antica-ra, de már busszal. Aztán a buszon megláttam valamit, ami nagyon megtetszett.  A tér neve Piazzale Appio. A téma ami izgatott annyira szétterülő volt, hogy helyben nem tudtam feldolgozni, csak egy részét. A szokásos mániám a régi-új  egymás mellett...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iszonyú hőség volt, a túző napon ültem, ugyhogy elég gyors rajz lett. csináltam viszont egy csomó fotót, aztán itthon egy szén kompoziciós vázlatot. Jó nagyban képzelem el, olyan két méter hosszan....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lassanként elfogy majd a legnagyobb aquarelle-tömböm, lehet, hogy kisebbek mellett így a végére csinálok pár szenet, meglátjuk...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr132089893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zománc 2010.06.18. 20:31:06

Csinálj szeneket is! Nagyon szépek az uj guachok, de ez a rajz meg egyenesen fantasztikus!
Tényleg mások is nézegetik, mert most írt Mariann barátnőm, hogy ő rendszeresen nézi.

julcsiga 2010.07.29. 22:22:41

Csatlakozom, szintén rendszeres nézegető voltam-leszek :)
süti beállítások módosítása