HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

Via Giulia

2010.06.27. 11:52 takátsmarci

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr432113182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zománc 2010.06.27. 14:58:09

Nagyon szép rajz. de mi van? már nincs hozzá semmi szöveg? Én azt is szerettem. Vagy talán már elért a blogerek legújabb réme, a cenzúra lobogtatása az internetre is kiterjedve? Igazad van! Egy rajzra nem lehet helyreigazítást követelni!

takátsmarci 2010.06.27. 15:08:29

@Zománc: Bocsánat, csak mivel ez a témát már párszor feldolgoztam aquarelle-ben, gondoltam nem fűzök hozzá semmit. De estére még van egy témám, igérem oda majd teszek néhány gondolatot...

Zománc 2010.06.27. 21:52:13

Nagyon jó ez az új Róma utca! remek hely lehet!
Tényleg hasonlít a párizsira!
süti beállítások módosítása