HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

Előszó az útinaplóhoz

2010.05.05. 10:55 takátsmarci

Végre, végre némi procedúra árán sikerült kicsalnom a bőrőndömet az akadémia furgonjából, hozzájutottam a tiszta ruháimhoz,rajzeszközeimhez, beüzemeltem a gépet, ugyhogy indulhat a napló-írás... A kimondottan szürke időjárás különösen kedvez az efajta szobai tevékenységnek.

most hirtelen az jutott eszembe, hogy ezt a fajta úti-blog írást eredetileg az Eszterházy Péter találta fel, még mielőtt igazán általánossá vált volna magyarországon az internet: hazudnék, ha azt állítanám, hogy jól ismerem az életművét, de véletlenül még főiskolás koromban kezembe került a "Hahn-Hahn grófnő pillantása" című regénye -már amennyire a jólismert eszerházy-s asszociációs folyamot regénynek lehet nevezni- amiben egy hivatásos utazó folyamatosan jelentéseket küld megbízójának, egyébként nem túl célirányos utazásának aktuális stációiról. Ha azt vesszük, hogy kicsit (ahogy azt már alább ecseteltem) kiadói megbízásból is utazom most, a szituáció egészen hasonló...

Egy kis kultursznobbos felütés az elejére :)

Hogy kb eltudjátok képzelni a helyzetet, kaptok két képet az ujjonan instalált webkamerámmal. Végre bőröndel együtt megva az írás legfontosabb kelléke, a kék házikabát is! Háttérben a konyha ajtó... ma reggel 7 óta már két kávét is főztem.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr411976050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása