HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

mégis-ma is...

2010.03.27. 17:03 takátsmarci

Most éppen meghazudtolom magamat,hiszen ma is leültem a gép elé, de van ebben a blog írásban valami izgi... Pedig egyenlőre még mindig csak magamnak írom, mégsem bírtam ki, hogy ne írjak pár sort. Bigyesztek ide is egy képet, mégpedig egy új munkámat. Ez most egy novella illusztráció lessz, abból a munkából amin épp dolgozom. Az Ozirisz jelentet meg karácsonyra egy antológiát "Élet és Halál könyve" címmel, ebből egy rajz. Iván Bunyin, az első Nobel díjas orosz író tollából, "Sötét fasor" cimmel Ez a munka annyira hatalmas, 50 rajz lessz kb, hogy hónapok óta nem festettem, csak rajzolok és olvasok. 1200 oldalon van mit...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr11873184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zománc 2010.03.27. 22:51:26

Na végre, megtaláltam a módját, hogy szóljak hozzá!
nagyon szép rajz! Jó ötlet ez a blog, mert így mindig meg tudom nézni, min dolgozik a Mester!
Hódolója: Zománc
Ahhoz, hogy több hozzászólás legyen, szerintem alapesetben nem ártana elküldeni a blog címét az ismerősöknek. (Tudjuk mije van a néma gyereknek)
süti beállítások módosítása