HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

Holnaptól Róma, két hónapig...

2010.04.29. 13:08 takátsmarci

Csak eljutottam idáig... Tulajdonképp ennek az egész blog-ötletnek mostantól lessz értelme, azt hiszem az eztán készülő bejegyzések, fotók, rajzok tarthatnak igazából számot mások érdeklődésére. Talán emlitettem (de lehet, hogy nem...), hogy szombattól két hónapig van szálásom, meg némi ösztöndíjam a Római Magyar Akadémián. Az önmagában is nagyon izgalmas kalandot, egy Olaszországhoz kötödő megbízás teszi még érdekesebbé: a Tiara kiadó (akik eddig illusztrált könyveim jórészét, valamint egy katalógust és a "Budapest, hommage a Piranesi" című albumomat is kiadták ) megbízott avval a feladattal, hogy járjam végig az "Utas és holdvilág"  helyszíneit, anyag gyüjtés céljából, majd utóbb illusztráljam e -sokunk számára-  egész életszakaszt meghatározó regényt. A regényben Mihály elég jelentős utat jár be Velence és Róma közt, én még nem tudom, képes leszek-e teljes hűséggel végigjárni a könyv helyszineit. Valószínübb, hogy csupán az események szempontjából legjelentősebb helyszinekre jutok el, az egész útvonal nagyon sokba kerülne...

Kicsit neheziti a dolgot, hogy a korábbi bejegyzésben említett Ozirisz-es munkámmal is haladnom kell. Az élet már csak ilyen: sokáig mély csönd, aztán minden együtt...

Jövő keddig nem hiszem, hogy ujabb bejegyzést írnék, mivel a laptop-om, a fényképezőgép kábelem, meg az összes rajz-eszközöm egy lovas márványszobor nehézségű bőrőndben akkor érkezik Rómába valami kiállítási anyaggal egyetemben egy kamion mélyén. Azt persze elfelejtettem a bejegyzés elején emliteni: én ugyanakkor vonattal megyek, már holnap délután indulok, szombat reggel érkezem Velencébe, majd délelőtt vonatozom tovább, hogy koradélután Rómába lehessek...

de erről, és az első napok sétáiról, esetleges skicceiről, majd csak kedd este tudok beszámolni... 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr711961752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baradla 2010.04.30. 09:06:33

Nagyon várom a festményeket, és most már tényleg elolvasom az Utas és holdvilág c. könyvet. Már megvettem hangoskönyvben is, de ezt nem lehet azon hallgatni, mert nagyon oda kell rá figyelni.
Egyébként nagyon tetszenek azok a festmények, amelyek városképek, csillog a víztükör, stb. TAlán lesznek olyan festmények, amelyek nem kellenek a támogatónak, és lehet belőlük válogatni. Gratulálok, és HAJRÁ!

Zománc 2010.05.03. 22:28:40

OH helló! Én is nagyon várom a római képeket és a tudósításokat!Két hónap igazán nagy idő, ezalatt ki lehet a világot fordítani a sarkaiból, csak az a kérdés melyik saroknál kell kezdeni. Párizs üdvözli a kedves Mestert!Itt még minden olyan csodás, mint amiit már megszoktunk. A Centre Pompidouban Freud unokájának retrispektív kiállítása. Lucien Freud kissé megsínylette a nagypapáját, de azért Párizs varázsából alig tud el venni a kiállítása, mert az elpusztíthatatlan.Ő maga feledhető és el is kellene felejteni. Nos, ez a beírás blog a blogban. Elnézést! Várom a fejleményeket!
Zománc

batk 2010.05.04. 13:26:51

micsodaaaaa??!már leléptél?oké,követem az eseményeket.. :)ja,atka vagyok.szevasz marcikám,éljél sokat!

Zománc 2010.05.07. 18:57:55

Hahó! remek az útleírás és a vonat is, bár a kádári időkben én nem láttam ilyen ígéretesnek az étkezőkocsit. Az is igaz, hogy nem is volt jellemző, hogy abban a kocsiban "étkeztünk" Sokkal inkább papírból stb. De így nagyon szép! És szép Velence is, most már a római képek lesznek mégszebbek.Ma elbúcsuzunk Páristól és holnap hazaindulunk, oda, ahol stb. Jó munkát!
Zománc
Kriszta.
süti beállítások módosítása