HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

"...aztán jött a csősz és mindenkit hazazavart..."

2010.05.16. 23:39 takátsmarci

Ma ez vicc-poén jutott eszembe, persze magára a viccre már nem emlégszem... Avval kezdődött az egész ,hogy elhatároztam : lemegyek a Tevere partra dolgozni, megcsinálom azt témát, amit ceruza-skiccen már mutattam, az antik hídmaradvány a Ponte Palatino tövében. Igen ám, de a Tevere fogta magát és annyira megáradt,mióta két napja nem láttam, hogy egyáltalán nem lehet lemenni az alsórakpartra, legalábbis abból a nézőpontból semmikép sem lehet megrajzolni ahogy eredetileg gondoltam. Az alsórakpartnak van azonban egy oldasó szegélye, kb négy kockakő vastagságú, ugyanilyen magas. Ez még bőven kint volt a vízből, jópáran horgásztak is. Én is szépen leültem közéjük rajzolni, de még alig áltam neki, mikor jött egy rendőrnő és mindenkit elzavart az ártérből. Így aztán otthon kellett befejeznem fotóról, ami azért nem az igazi, szinek se nagyon lettek rajta...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr992008838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása