HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

Megint a Villa Pamphili- mától Mihály útján...

2010.06.08. 11:08 takátsmarci

Íme a két tegnapi rajz. Az első még délelőtt készült, a Garibaldi szobortól látjuk a Villa Pamphili parkját, a második a szokásos napi hőség levonulása után magában a parkban. A kőfal amit láttok a parkal határos Via Aurelia Antica fala, hasonlóan a Via Appia Antica-hoz az eredeti antik út nyomvonalán húzódik, de itt sajnos nem maradt meg sehol az eredeti burkolat, ezért ezt az utat nem fotóztam le külön.

 

ezt egy kicsit túl konkrétnak találom, rengeteg a részlet. olyan picit mint a régebbi munkáim, azt hiszem. A második szerintem nagyvonalúbb lett...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Talán úgytünik nektek, hogy mániákusan szeretek elköszönni, de nem, csupán az események hozzák úgy, hogy már megint nem fogok írni, kb. szombat-vasárnapig. Nagyjából másfél óra múlva indulok ugyanis a már oly sokat emlegetett útra, Mihály nyomában. Ez idő alatt a moleskinembe fogok jegyezgetni, csinálok pár aquarelle-t és persze fotózok. Velencéről, Ravennáról, Assisitől és Gubbioról biztos kaptok majd beszámolót, ha a pénzem engedi megpróbálok Siennaba is eljutni, de erre nem sok esélyt látok, majd meglátjuk... Segitségűl kölcsönvettem az Akadémia könyvtárából egy Toscana-Umbria utikönyvet (ez volt az egyetlen magyarnyelvű ), van továbbá egy 1909-es kiadású francia nyelvű Baedeker-em, Tizitől kaptam, remélem még aktuális... mindenesetre az ódon városok központjai remélhetően még ugyanúgy állnak mint akkortájt...  A hétvégi viszlát mindenkinek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr322065216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zománc 2010.06.08. 21:30:57

A második kép szerintem is nagyvonalúbb, lazább és nekem sokkal jobban tetszik. Az elsőt én nem is a kidolgozottsága, hanem némi túlzsúfoltság miatt látom kevésbé érdekesnek. Jó utat és jó holdvilágot az Utasnak!
süti beállítások módosítása