HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

néhány kép munkaközben...

2010.07.04. 19:08 takátsmarci

Időközben hazaértem, és ahogy igértem, írok majd összefoglalókat a hazatéréssel, illetve visszanézve az úttal kapcsolatban, de most egy szinte véletlen meglepetésről számolnék be: a legutóbbi bejegyzés tárgyát képező rajz készításe közben készült néhány "work fotó" egy kedves szír úr keze által. Gondoltam közreadom, érdekes lehet, a korábbi bejegyzéssel összevetve...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr782129227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása