HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

Gianicolo

2010.05.18. 09:01 takátsmarci

 

Valamiért mindig estére áll el az a krv eső, napközben teljesen kiszámíthatatlan. Így aztán általában este járok egyet, olyan Mihályos bolyongásként, ha már egyszer ez is a "dolgom"... Gyakran találok is valami nagyon témának valót. Ma ugyan csak ittam két rumot a "Café Peru"-ban, mert annyira hűvös volt az idő, aztán elsétáltam a kb. 11-ig nyitvatartó pékhez kenyeret meg némi reggeli süteményt venni, de tegnap és tegnap előtt remek dolgok akadtak horogra, egyet  megmutatok alább. Sokat gondolkodtam rajta, de eléggé megoldhatatlannak tűnik az esti rajzolás... talán fejlámpával? ezen még tűnődöm...
Szóval tegnap este felsétáltam a Giannicolo dombra, amiről már említettem korábban, hogy a tetején minden délben elsütik az ágyút Garibaldi tiszteletére. Tegnap azért mentem fel, hogy utána nézzek, vajon hol tudnám elképzelni  Mihály hónapos szobáját, mert hogy a könyv végén, amikor már nagyon kifogy a pénzből itt húzza meg magát. Hát most éppen nem annak a helynek tűnik, ahol az ember fillérekből tudna ellakni valahogy, de mindegy. Egészen festői látványokra akadtam, íme:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Van az a Csontváry kép, amit biztos ti is ismertek, de nekem most nem ugrik be se a címe, sőt igazából a kép is csak dereng, de úgyemlékszem ott vannak nagyon hasonló fények. Utánna fogok nézni!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hülye vagyok, mi, hogy mind a hármat felraktam?! Valahogy nem tudom eldönteni, melyik is a legjobb kompozíció, mind tetszik valamiért! Most pedig szépen lesétálunk...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Egy alkalommal Mihály rettegve jön felfelé, úgysejti, valaki követi... itt ez el is képzelhető...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hát tulajdonképp csak ennyi, az alábbi kettő már nem kötődik a könyvhöz. Persze igazából a fentiek sem, önmagukban tetszenek, csak hozzátudtam a szerbanatalos hangulatot képzelni.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igen, közben leértem egy forgalmasabb részre...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

Tegnap éjel már nem tudtam feltenni ezt a bejegyzést, gondolom az egésznap jelzett karbantartási munkák miatt, ma reggel viszont hétágra süt a nap ugyhogy rohanok!!!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr522012045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cirmiana 2010.05.18. 11:53:34

Különben nekem az első kompozíció jön be legjobban, kell az a kis sárga derengés a bal szélen, meg az is tetszik, hogy a lámpafény a másik szélre szorult.
meg az előzőben az első újságolvasós!
Remélem, ma jobb időd van, itt valami undormány...

takátsmarci 2010.05.18. 19:11:11

@cirmiana: Kössz szépen, pont erre gondoltam!!!
meg a kompozíciós meglátást is...
süti beállítások módosítása