HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

Testaccio- első próbálkozás

2010.06.24. 20:25 takátsmarci

Evvel most tényleg nem vagyok egészen megelégedve, de holnap visszamegyek. A Testaccio egy olyan negyed, ahol még nem jártam eddig. Persze minden negyed más, de ez végképp különbözik a többi római városrésztől. Engem erősen a Ferencváros épp felujjítás alatt álló részére emlékeztet: tüzoltó utca, haller utca környéke. Egész háztömbnyi bérkaszárnyák állnak egymásmellett, furán mediterán beütéssel.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr322107497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zománc 2010.06.25. 16:26:28

Pedig szerintem szép. Ha neked nem tetszik akkor el kell adni, ilyen egyszerű, mert attól még jó, mivel az ember nagyon szubjektíven ítéli meg a saját munkáit.
süti beállítások módosítása