HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

Ponte Sisto- Trastevere

2010.05.20. 12:13 takátsmarci

Érdekes, hogy "grafikus kormban" szinte akármikor összeszedtem a mappámat, meg a horgász-székemet és elindultam rajzolni. Most, hogy festő lettem :) egész másképp áll a dolog; teljesen érdektelennek tünik minden 11 és délután 3 között. Ez azért fura, mert a monokróm rajzokon is vannak árnyékok, mégis valahogy kevésbé volt alapvető a napszak ( ha jól emlékszem... ) Vagyis az a megoldás, hogy korán kell kelni, csinálni valamit szép reggeli fényekben, aztán egy másik dolgot késő délután. Ez itt most egy reggeli téma. Mindössze pár percre az Akadémiától, mert azért annyira korán nehéz összeszedelőzködni, és még ki is jutni valahová, hogy még megfesteni is maradjon idő...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr142017776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cirmiana 2010.05.20. 17:33:03

szép lett az az arany derengés a hídaljába', érdemes volt felkelni:)

takátsmarci 2010.05.20. 19:37:42

@cirmiana: nekem is az teccik, köszönöm!
viszont a délutánit szerintem most nem rakom fel, mert egyszerűen ocsmány lett! vagy talán nem ocsmány, de olyan nagyüres unalmas semmi... már megint szürke volt az idő, és egyáltalán nem sikerült megoldani azt a témát érdekesen. egy ujságárus bódé meg mögötte házak, semmi tér, szőnyegszerű szarság...

Képkeretező 2010.05.21. 10:58:15

Marcikám !

Izgalommal vártam az akvarelleket, de ez a nehéz technika sem fogott ki rajtad.
Remélem jól vagy majd mailezek.

Ui: nem hívtál telefonon ????
Volt egy nem fogadott hívásom olaszból ahogy azt felénk mondják

na PÁ

Tamás

takátsmarci 2010.05.21. 12:04:53

@Képkeretező: Tamás, öregem, hát már hogy a fenébe ne hívtalak volna! Csak úgylátszik hétvégén kikapcsolod a telefont...
süti beállítások módosítása