HTML

Új képek, kiállítások, emberek...

Ebben a blogban azokat a legújabb munkáimat szeretném megmutatni mindazoknak, akiket estleg érdekel, amik annyira frissen készültek, hogy még nem volt időm a honlapomon publikálni. Emellett szeretnék beszámolni egy-egy olyan kiállításról, amit épp legutóbb láttam, kollégákról, akiket épp megismertem és nagyon jónak találtam, egyszóval szubjektív barangolásaimról az amúgy igen zavaros kortárs képzőművészetben...

Friss topikok

Linkblog

Piazza della Trinita dei Monti

2010.05.31. 20:52 takátsmarci

Ma lementek a lányok Nápolyba Tizi unokatestvérével, nemsokára érkeznek. Én addig befejeztem két illusztrációt, meg fölsétáltam a Spanyol Lépcsőhöz, találtam ott ugyanis egy izgalamas  hullámvasút szerű utcát még a multkor. Ezt a témát abszolút a lányok ittlétének köszönhetem, ha ugyanis nem jönnek, merő ellensznobizmusból jó messzire elkerültem volna ezt a megaturista részét Rómának...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

szokásos megjegyzés: bekékült a dög, valójában sokkal szebbek a szinek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkepek-egyebek.blog.hu/api/trackback/id/tr352045916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása